vrijdag 25 maart 2011

Voorjaars Etalage

Nu de winkel helemaal vooor het voorjaar klaar was, was de etalage aan de beurt.
Dat schuif ik graag zo lang mogelijk voor me uit. De vensterbank is zeer smal en er wat leuks van maken, is daarom niet eenvoudig. Een paar keer heb ik het inmiddels uitbesteed aan een prof, maar dat is eigenlijk mijn eer te na. (stylen is mijn grootste passie, daar mag je me 's nachts voor wakker maken!)
Op woensdagavond eindelijk aan de slag gegaan en het was eigenlijk zo klaar. En nu ben ik er toch blij mee!
De vele enthousiaste reacties maken het natuurlijk extra leuk!





Wo der Laden jetzt ganz auf Frühjahr dekoriert war, mussten nur das Schaufenster noch Frühlingshaft werden. Schwierige Sache da die Fensterbänke (sagt man das bei euch auch, es klinkt irgendwie sehr holländisch, aber ich hoffe ihr wist was ich meine) sehr schmal sind. Am Mittwoch konnte ich es bei diesen Temperaturen nicht mehr länger vor mich herschieben. Und dan war es im Nu fertig. Die begeisterten Reaktionen der Kunden freuen mich riesig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten